دیدار دوباره و همواره ما...!!

یکی بود اون یکی هم بود... امروز همه بودند...!! 

بعد از آن همه سال، آن همه دوری، آن همه صبوری ...!!

من امروز پر از نور خالص آسمانم...!! 

ما امروز پر از نور خالص آسمانیم...!! 

آری ما، دوباره ما، همه ی ما...!!  

...

دلم میخواد تمام این لحظه ها رو استنشاق کنم و همه ی این پاکیها و این حس سرشار از محبت رو به اعماق وجودم بفرستم...!! 

دلم میخواد حتی ی مولکول از این فضا رو هم هدر ندم...!! 

همش می پرسم این ی خواب بود، مگه نه؟!! تمام این سالها، این لحظه ها، کابوس بودن و تموم شدن...!! حالا بیدارم، بیدارٍ بیدار...!!

شاید هم الان خوابیدم و دارم رویا می بینم...؟!! 

هر چه هست زیبا هست و خواستنی...!! 

دلم نمیخواد امروز و این لحظه ها تموم بشن...!! 

خدایا ...!! ممنونم که هستی...!! 

ممنونم که بخشش و عشق و مهر رو تو وجود بنده هات گذاشتی...!! 

امیدوارم قدردان این نعمت بزرگت باشم و باشیم...!!